IdaGoddamn

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Ida tycker till, haha!

Av IdaGoddamn - 6 oktober 2010 00:37


Alltså jag förstår inte hur jag kan vara sjuk hela tiden, jag blev frisk för bara 1 vecka sen, om inte mindre och nu är jag sjuk igen, jag börjar bli less på de nu alltså! Läkare ids jag inte ens uppsöka, tycker jag gör det mycket bättre själv, jag hade nämligen en hostmedicin på receptet sen tidigare jag var dit med astma anfall som varade i 3 dagar, det säger ju sitt. Jag fattar verkligen inte varför alla läkare aldrig verkligen kan gå in för att hitta vad som är fel ? Är det inte det dom är utbildade för? Ja, jag vet då att om jag hade varit läkare eller liknande, så hade jag gjort allt för att komma på vad felet är på patienten, typ som i "diagnos okänd"! Rätta mig om jag har fel men ska det inte vara lite "spännande" för läkare att hitta vad som verkligen orsakar allting? Alla läkare jag har träffat på dom har då bara gett mig medicin och så har jag fått gå hem för att sen ha blivit sjuk igen and the beat goes on.. Jag kan inte ens minnas när jag inte hade hosta.. Men det måste väl ändå finnas en orsak till varför dom gick den långa utbildningen för att bli läkare och nu hoppas jag verkligen inte att alla gjort det endast för lönen för då ligger vi risigt till, haha   


Jag vet då att jag ALDRIG hade stått ut som t ex. läkare eller typ tandläkare, tänk alla som egentligen kommer dit, det kan ju verkligen vara vad som helst för människa och inte nog med att man måste träffa dom utan man måste dessutom pilla på dom också, ne huvva.. tanken skrämmer mig!   



  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IdaGoddamn - 23 oktober 2010 13:52

  Hahaha alltså förlåt men det här var så jävla dåligt så att de är inte sant, har aldrig sett någon faila så mkt när dom sminkat sig och hon tror att hon är värsta bra :D     ...

Av IdaGoddamn - 23 oktober 2010 12:53


Igår var det fredag och då pluggade jag, idag är det lördag och idag kommer jag sitta hemma och plugga igen även fast jag ärligt talat hade velat göra något annat, men det finns ingenting annat att göra, någon som har en plan? Men det är konstigt f...

Av IdaGoddamn - 21 oktober 2010 02:04


Idag har jag varit i svängen typ hela dagen efter att jag hade pluggat lite. Jag har jag har ääääntligen fått bort mina stygn i handen och kan skriva igen, var lite stelt! Jag råkades ju snubbla sönder ett fönster här hemma i fyllan, klantig som j...

Av IdaGoddamn - 18 oktober 2010 16:38

Av IdaGoddamn - 17 oktober 2010 22:25

    Det har varit en skit mysig dag idag enligt mig, dagen började med att jag väckte hjärtat, vi låg i sängen & försökte vakna till liv & när vi vaknade till liv så gick vi ut på en långprommis i höstvädret, hjärtat tog några bilder på mig när v...

Presentation


"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." -Bob Marley


Kategorier

If you don't understand

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards