IdaGoddamn

Alla inlägg under september 2010

Av IdaGoddamn - 30 september 2010 02:17





      


Av IdaGoddamn - 28 september 2010 00:16


Jag har städat idag, jag har till och med putsat fönstret (yes, de finns bara ett i den här lilla lägenheten), sen har jag gjort allt annat som ingår i städning, dammtorkning, tog till och med tag i att torka bakom elementet, haha! :) Men vem bryr sig egentligen? Jag kanske borde skriva om något lite roligare & framför allt om något väldigt intressant men vad intresserar alla egentligen? 


Kanske att jag borde visa upp mina nya fina underkläder jag köpt, kanske visa mina skor jag köpt & alla nya kläder men då hade min blogg blivit en sorts här-är-min-stil-blogg fylld med bara bilder på nya kläder/skor/smycken & jag är fan less på att läsa såna, riktigt less :D


När jag läser en blogg så tycker jag att bilderna är intressanta, tycker det är kul med mkt bilder och så, men inte bilder som alla ser likadana ut eller bilder på nya kläder som folk köpt utan några roliga bilder helst tagen med en bra kamera. Men hur ska jag lyckas med det när jag inte har en bra kamera? Så vad ska jag då göra? Tror att jag är galet sugen på att inhandla den nya iphonen, fick klicka på brorsans & den VILL jag ha den. Visste ni att den har den bästa kameran av alla kameror på telefoner som någonsin funnits? Det om något låter ju riktigt nice ;) 


Sen tycker jag inte heller att det är kul att läsa dagboks-bloggar förutom dom som man känner & då menar jag känner, jag t ex går inte och läser folks bloggar som jag bara träffat någon enstaka gång för det intresserar då inte mig :D Men det kanske bara är jag? Det verkar då som det i alla fall, haha :)


Jag är ganska kräsen vad gäller bloggar, men det roligaste är bloggar som folk skämmer ut sig i, det är de bästa, speciellt om man inte gillar människan :D Vad gillar ni att läsa för bloggar? Läser ni många? Jag vet att många bara kollar på bilderna i alla fall, men det är inte att läsa en blogg. Jag tycker att om man ska skriva i en blogg så ska man faktiskt kunna skriva också och inte bara skriva för skojskull, man ska gilla att skriva :)


  

Av IdaGoddamn - 26 september 2010 18:42


Vaknade redan kl 8 idag, helt galet jag vet men rätt skönt ändå :) Sen for vi iväg, vi bjöd mamma & syster på middag, sen iväg på h&m vart jag inhandlade underkläder & lite armband :) Tycker inte om h&m's kläder annars, brukar bara köpa underkläder där, idag blev det 2 set, hjärtat fick självklart vara med och bestämma ;) Sen köpte vi en dammsugare också, en lila såklart, rätt frän ändå :)


Nu ska jag slänga upp en annons på blocket åt mamma, kanske klicka hem en TV och sen ska vi nog börja röra oss hemåt, jag saknar hemmet & jag är sjukt sugen på att städa, haha! ;)




Av IdaGoddamn - 22 september 2010 14:34



  



Av IdaGoddamn - 21 september 2010 20:17


Idag är en sån dag som jag sovit till kl 13, steg upp & rökte en cigg, la mig i sängen igen, somnade om & vaknade kl 18 & var sjukt hungrig, så jag gjorde Lax & potatisgratäng, de var gott! :) Sen var planen att gå till affären och inhandla lite godis med Jennifer men när jag kollade ut och såg att de spöregnade så var jag fan inte det minsta sugen längre. Jag ligger ännu i sängen, har lovat att fara till Jennifer och glo en film som är på 6an ikväll, illegal tender, sjukt bra film men orkar jag verkligen ta den där promenaden i regnet & kylan idag? Börjar nämligen fundera på om jag ska lägga mig till rätta, mysa ner mig bland kuddarna, lägga mig under täcket och bara glo på den där filmen, ensam i min säng med lite popcorn. 


Tror nästan att de blir så, hoppas bara inte Jennifer blir ledsen!


Av IdaGoddamn - 15 september 2010 15:36



Av IdaGoddamn - 15 september 2010 03:05



Det enda jag ids säga är att de inte var de här jag ville men det gjorde tydligen du, allt jag ville var att hålla käften, le, titta framåt och skita i allt som är och glömma det om en dag eller två... Jag ville inte berätta för dig hur jag tänker & känner om vissa saker för jag visste hur det skulle sluta.


Bye.




Presentation


"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." -Bob Marley


Kategorier

If you don't understand

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards